Ska det vara så jävla svårt??

Har suttit och läst en massa bloggar, då den där förbannade Jon Blund vägrar dejta mig!

Och under tiden jag läste alla dessa olika bloggar, så retade jag mig alltmer på folks dåliga stavning.

Visst, jag är väl inte helt perfekt själv heller men när man är febrig, snuvig och hostig så är man FÖRKYLD.
Man har med andra ord åkt på en FÖRKYLNING, och inte någon jävla FÖRSKYLNING. *ARGHHHHHHHHHH*

Sen var det givetvis en massa andra ord också, men just ordet förkylning retade mig mest idag! Jag har svårt att ta folk som stavar fel, på allvar. Det ser så intelligensbefriat ut, när man har gjort en massa stavfel i var och varannan mening. Fördomsfullt utav mig, ja visst, men sådan är jag.

Nu ska jag återigen försöka få till en dejt med Blund-nissen!


GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: vidde

undertecknad har en viss tendens att missa lite bokstäver.. och eftersom jag sällan korrekturläser eftersom det sätter spärrar för den spontana kreativiteten så.. blir det bara så ibland.. men sån e ja! *kram

Postat av: Therése

Hejsan och GRATTIS till körkortet! *kastar konfetti* Fan va skönt det måste vara att ha grejat det! Att slippa visa ett nött id-kort när kassapersonal efterfrågar legitimation. (bla!) Stort, stort!

Ha ha, ja, bilden på min bloggsida är ju "fin". :)

Tack! *niga i 180* Roligt att du gillar min blogg. Jag gillar din också! Din är en av få jag faktiskt läser kontinuerligt. :)
Självklart får du lägga till mig till din kontaktlista! Jag skulle vilja lägga till dig med... men, hur gör man?! :O

Otäckt med marsvinsbebisarna som dör. Så där var det för mig med, fast med kattungar. :´( Mådde verkligen pisshelvete i flera veckor efteråt. Sen fick min (numera omplacerade) katthona en ny kull och de kattungarna överlevde lyckligtvis allihopa. Det sägs ju att naturen sköter det där, att de svagaste dör liksom. Sad but true.

Kan f ö bara hålla med dig om att det är HELVETE så irriterande med stavfel. Det är verkligen inte pk att skriva det, men jag är glad att du "vågade". Tycker inte alls att det är hämmande att kolla sina stavfel. Jag korrekturläser (nästan) alltid mina inlägg innan publicering, annars skulle de bli hur obegripliga som helst.

Må väl! :)

2006-01-23 @ 20:45:01
URL: http://therror.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback