Så jävla varmt...

Sitter här och svettas som en gris på väg till slakt..  Det är 27 jävla grader varmt här hemma!  Outhärdligt!

Det är inte normalt att ha så här varmt inne - på vintern! På nätterna (när jag försöker sova) så känns det som att det vore sommar och värmebölja. PUST!!!

Enda som funkar är att ta av sig kläderna och ha balkongdörren öppen. Det funkar, om man inte har besök eller att barnen är vakna! Speciellt den där lilla saken jag har. Hon kryper ju runt på golven och jag vill inte att hon ska bli nedkyld.

11 månader gammal blir hon om bara några timmar.. Jisses.. vart tar tiden vägen?!

Snart är det min tur att fylla år.. usch!

Har några körlektioner inbokade nu och förhoppningsvis hinner jag ordna barnvakt till dessa tider. Inte alltför lång tid kvar tills det är dags för uppkörning. *NERVÖS*

Men fy fan.. jag har en helt vanlig t-shirt på mig, och jag är helt blöt av svett på ryggen. Nice.. inte för fem öre!

Måste in i duschen.. sen försöka somna medans man är relativt sval..

Kommentarer
Postat av: vidde

11månader? jisses vad tiden går.. det är ont om bilder i din blogg.. du vet vad jag tycker om svettiga tskjortor och snygga duschbilder.. eller? fniss. hoppas du har det bäst. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback