Irriterad.. igen..

Undrar om det är dags för mens?! Har känt mig så fruktansvärt irriterad i flera dagar...  Som världens pms.

Nyss fick jag klåda på kroppen av irritation. Läste en krönika, skriven av en kvinnlig krönikör på en av Sveriges stora kvällstidningar.

Läste sedan hennes blogg. Och hennes hemsida.

Tyckte förut att hon hade väldigt bra åsikter, tankar och formuleringar.

Men inte längre. Förstår inte riktigt vad som hänt med henne. Det är bara gnäll, gnäll och en massa snack om hur jävla bäst hon är.

Det pinsamma är att hon är väldigt populär och jag kan för mitt liv inte begripa det. Visserligen har hon väldigt bra åsikter på vissa punkter. Men gnällandet förstör det.

Egentligen blir jag väl mest sur på mig själv. Som blir irriterad på denna människa. Och att jag faktiskt sitter här och skriver ett inlägg om det.

Jag tror bruden behöver sig ett redigt skjut.. Då kanske man får läsa lite gladare texter! Iallafall någon gång emellanåt.. Haha!


(Jag menade då den kvinnliga krönikören.. ;-) )


Kommentarer
Postat av: Therése

Hejsan!

Jag tror jag vet vem du menar... (kvinnliga krönikören/författarinnan) och jag kan bara hålla med även där. Känns inte som det är samma person som skriver längre. Tidigare så representerade hon mycket av det jag tyckte och tänkte, men inte längre. :-S Trist.

Hur går det med bantandet? Här går det åt helvete. MÅSTE ta tag i det, men igår blev det MAX-snabbmat, idag lär det bli fika då några vänner kommer över och imorgon ska vi ha en gigantisk inflyttningsfest! HUGA!

Må väl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback