En mysig fredag!

Idag har det varit en sådan där härlig dag! Bästa väninnan A kom över med sin superhärliga snuttegumma. Vi satt och snackade strunt hela förmiddagen, och åkte sedan ner och knatade på stan.

De åkte hem alldeles nyss, och hmm.. jaa fan.. Jag saknar dem redan! KOM TILLBAKA!!


Imorgon får jag låna mammas bil hela dagen, när hon jobbar. Då ska jag ut till Ö.B och handla hem småsaker till lillans ett-årskalas som går av stapeln den 11 februari. Jisses.. två veckor kvar.. Hur kan det vara möjligt att ett år bara rinner iväg så fort?

Min bebis är inte längre någon "liten" bebis..  Suck.. Det känns nästan lite sorgligt.

Är jättesugen på att skaffa en till liten skrutt, men då krävs det en ganska viktig sak som jag inte har. Nämligen en pappakandidat.

Ja ja.. det här bebissuget går väl över! =)

På måndag ska jag sparka mig i arslet hela vägen ner till viktväktarna, så att jag verkligen går dit! Jag MÅSTE verkligen börja på allvar. Det är nu mindre än 5 månader kvar till den "stora" 30-årsdagen.

Ingen omöjlighet att nå målet, även om det kommer bli tufft, och jag ska banne mig anstränga mig till det yttersta. Och med tanke på denna månads ekonomi, så lär jag ju inte ha råd att äta något annat än havregrynsgröt. Och det är fettsnålt.. haha!

Nu ska jag gå och bada med min söta lilla tös.

Puss på nosen, och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback