Tre Ören..

Jag kan inte göra något annat än att SKRATTA åt dessa fega kräk..  Lägger sig i matchen mot Slovakien!

Hur patetiskt är inte det? Allt för att slippa möta något "svårt" lag..

Nu får Tre Ören möta Schweiz.. 

Jag visste redan innan matchen att dessa fjollor skulle spela kasst, men jag hoppades innerst inne att det skulle vara riktiga män ute på plan. Som gav allt i VARJE match, och inte bara i de allra viktigaste matcherna.

Sveriges hockeylandslag är en bunt fjollor. Har totalt tappat respekten för dem nu. All heder dock åt de svenska tjejerna som gjorde sitt bästa, och nu har OS-silver.

Nej.. jag hoppas att Schweiz vinner mot Sverige. Åh, så jag skulle skratta då. Skulle få kramp i magen utav skratt.

Finland möter USA. Det kan bli väldigt tufft, och risken är väl rätt stor att finland åker ut redan i kvarten. Men de finska lejonen är iallafall ett lag fullt utav män. Män som ger allt i varje match, män som inte fegar ur och framförallt män som visar att de tror på sig själv och sitt lag. Ja, dvs allt som Tre Ören inte är!


Buuuuu för Tre Kronor.. nej.. Tre ÖREN! Ursäkta...

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ner! tre KRONOR spelar taktiskt och bra, inget snack om saken! bara för att du är finne så behöver du inte klanka ner på det bättre laget! lägg ner smutskastningen och gör nått nyttigt

2006-02-26 @ 14:44:11
Postat av: Obnoxious

ständiga tvåan efter Sverige

Postat av: Marianne

Lägg ner själv för fan! Det här är väl ändå min jävla blogg, och här skriver jag precis vad fan jag vill...

Gillar ni inte det jag skriver, så sluta läs! Enklare än så är det ju inte!

2006-02-26 @ 19:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback