Sisådärja...

Nu skiner hemmet och matchen är spelad. Känns utomordentligt skönt..  Ska bara slappa resten av kvällen.

Grabbens lag vann matchen och grabben själv gjorde 2 mål, dvs 4 poäng. Duktiga pojkar!

Magen knorrar också, men jag vet inte vad jag ska tillaga. Egentligen vill jag inte tillaga någonting, för jag vill inte skita ner mitt nystädade kök. Hmmm.. men äta bör man!

Ikväll är det säkert bara skit på tv.. Och jag som vill kolla på någon bra film.

Jee jee.. det löser sig nog.. =)

Kommentarer
Postat av: Therése

Hejsan!

Pizza ja... ack och ve. Själv blev det indisk mat igår som min sambo tillagat... Det smakade inte rent fett, som så mycket annat jag gillar ;), men jag anar att det inte var helt pointsfritt... AAAHH!

Jag har testat att ta kort i underkläder. Blev dock helt deprimerad när jag såg dem. "Ser JAG ut SÅÅÅ?!!" liksom! :C
Har faktiskt kommit på mig själv med att liksom tänka bort kroppen. Är helt nöjd med mig själv från axlarna och uppåt... men ja, man är ju mer än ett huvud... :S HA HA!

Läste på en sida att man kan få hem smakprov på sådant där pulver:

http://shop.modifast.net/

Inte för att jag tror att det är det bästa man kan göra för att få en bestående viktminskning, men det kan vara bra att ha det att tillgå under perioder då motivationen tryter totalt.
Lär väl smaka skit dock. :D

Imorgon gäller det alltså!

Jag är helt klart på!

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback