Oh my GÅDD!!!

Dag 2.. i min kamp mot kilona.


Påbörjade ju igår kampen mot kilona. På allvar. Vägde mig och blev deprimerad.
Drack nutrilett hela dagen, tillsammans med massor utav vatten och colalight lime.

Det funkade bra, visst, jag var lite hungrig när jag gick och la mig igår kväll, men jag somnade, så jag kan inte ha varit jättehungrig.

Tänkte köra med nutrilett idag med. Bryta det dåliga mönstret med pulver för att sedan gå in på viktväktarmaten igen.

Ska även få några smakprover på ett annat pulver. Det tipsade
Therror om.. Therror kämpar oxå på mot kilona. Fast jag tror inte att hon har lika mycket att kämpa emot som jag. 

Sedan läste jag på ett annat forum om cambridge kuren. En tjej där skrev att mintchokladen är svingod. Så jag funderar på att köpa en kur, och bara smaka. 

En annan bloggare som jag känner lite smått har ju gått ner hur mycket som helst med cambridge. Vill inte nämna personen, då personen är lite hemlig på sin blogg och inte nämnt det hela där. Men vi pratar om typ 50kg som den personen har mindre utav på kroppen nu! 50kg.. om inte mer!

Jag är så imponerad! Inte för att jag ska gå ner 50kg... men gärna gärna 25! =)

 Hur som helst, idag är det dag 2, och jag klev upp på vågen. Och jag har gått ner 2 kg sedan igår. TVÅ KILO!

Måste vara ett allvarligt fel på min våg... Eller så hade jag så mkt crap i kroppen.. Men två kilo.. Det är ju två mjölkpaket. Oh my GÅDD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback