Min älskade lilla dotter!

Idag, för ett år sedan, låg jag med min alldeles nyfödda flicka på bröstet i ett förlossningsrum på Södertälje sjukhus och grät av lycka! Helt slut var jag efter förlossningen, men kunde inte sova ordentligt, utan låg bara och tittade på henne. Helt blå runt munnen var hon, eftersom hon föddes med ansiktet först.

Vackraste lilla flickan i hela världen var hon. Och är hon.

Detta år har egentligen endast varit fyllt av lycka, vissa dagar har väl varit jobbiga och problem med andra har väl ibland överskuggat glädjen över att vara mamma åt mina fina barn, men i det stora hela har detta året varit ett utav mina bästa år någonsin. Och jag hoppas att åren som följer blir ännu lyckligare och om möjligt bättre!

Älskade lilla Emma.. så glad jag är att du och din storebror finns i mitt liv. Mamma älskar er över allt annat!
Här är en utav de allra första bilderna som togs på henne. Bara några minuter gammal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback