Måndag förmiddag...

Så var det måndag igen.. En ny vecka, en ny start.  Idag tar jag tag i viktminskningen igen. Ska strax gå och väga mig och ta alla mått och lite fotografier. Måste ju ha före och efter bilder... haha..


Idag måste jag även ordna med tårtan till lillans kalas. Jag vill ha en lite speciell tårta, hoppas de kan ordna med det på "mitt" bageri.

Skicka tillbaka dvd-spelaren måste jag också göra. Fy fan för mig. Jag är så jävla slö! Köpte dvd-spelaren i augusti, och ganska snabbt började den strula. Men det är februari nu, och den står fortfarande kvar här hemma..  GAAAAAAAH! Jag blir galen på mig själv.

Nu kom posten oxå. Måste snabbt kolla om det är några räkningar, och är det så, så ska brevbäraren få en spark i arslet. Måste skynda..

Kommentarer
Postat av: Therése

Shalom!

Du är inte ensam, Marianne, - här är fetto nr II!
Vägde mig imorse jag också och även om jag har gått ner några hg:s så är jag fortfarande riktigt jävla superfet.
Men men, det ordnar sig...i sinom tid.

Syrran har en sådan där crosstrainer faktiskt! Jävligt bra tydligen. Själv införskaffade jag en motionscykel i höstas och den använde jag som fan... första veckorna. Nu står den i en garderob, men jag tänkte också ta mig samman och börja använda den faktiskt. Kanske cykla på morgonen eller liknande.

Läste om jobbet, hoppas det löser sig för dig.
Vad jobbar du med btw? Har nog missat det eftersom jag inte kan komma på det.
Jag är kundrådgivare och sitter och besvarar samtal och mail på löpande band. Rätt så kul, oftast.

Må väl, du bantarpolarinna i cybern! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback