Lite smålåg...

Känner mig smått deprimerad. Hatar vintern! Nu får det vara nog, men det tycker tydligen inte väderguden, för nu snöar det igen!

Nästa lördag åker jag och bästa väninnan iväg på kryssning. Det ska badas, ätas, drickas och umgås.. Det ska bli superkul, fast just nu känner jag bara urk..

Jag är blek som fan, fet som fan och till råga på allt har jag fått två mastodontfinnar i ansiktet. *hatar*
Håret ser förjävligt ut..  Ska förhoppningsvis klippa mig i helgen, och kanske ändra färgen igen. Dock inte blont.. utan kanske en ljusbrun färg. Saknar mitt långa ljusa hår som jag hade.. ångrar att jag klippte mig.
Fast jag hade iofs inget val just då. Amningen gjorde att jag tappade så sjukt mycket hår, så det såg verkligen inte fräscht ut.

Så nu sitter jag här.. med mörk pagefrisyr. Blä blä blä...

Skulle vilja unna mig några soltimmar i solariet, och få en fräsch hudfärg, men jag ska inte göra det. Vågar inte utsätta min hud för det.

Har fortfarande inte hört något angående leverfläcken.. så jag hoppas det är ett positivt tecken.

Ikväll ska jag träna på crosstrainern.. och sedan får det nog bli ett hett bad. Hårinpackning och peeling. Det skulle nog min trötta kropp må bra utav.

Äh.. va fan! Det min kropp skulle må bra utav är en extreme make-over.. men det lär ju aldrig hända!

Ja ja.. vad är väl en bal på slottet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback