Helgen i korta drag

Kryssningen med väninnan var superskoj. Maten var god, spa:andet var underbart och lördagskvällen var skoj. Länge sedan man skrattade så mycket.

OS-finalen. Ja, den vann Sverige. Grattis grattis!  Hade hellre sett Finland som guldmedaljörer, men nu blev det inte så.

Dessutom verkar det som att stora delar utav min röst försvunnit i helgen. Har väl antagligen pratat för mycket.. ;-)

Nu vill jag passa på att tacka för kommentarerna här i min blogg. Alltid skoj med kommentarer men roligare om man skriver vem det är som skriver kommentaren...

Och sedan vill jag även passa på att tacka för sms:en jag fick igår, direkt efter matchen. Orkade inte svara då jag hade huvudvärk, och satt i en buss på väg hem från båten.

Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback