Fort går det! *glad*

I måndags beställde jag crosstrainern.. Tidigare idag så ringde de från DHL och frågade om jag var hemma mellan 10-14 imorgon. Jag svarade ja!

Så imorgon får jag min ct.. JIPPIE!

Helt otroligt fort går det. Beställning måndag - leverans torsdag! Me like.. me like a lot.. =)

Imorgon kväll är det jag som laddar mp3´n med ca 30 minuters musik, och sedan kör loss på trainern!

Hoppas bara att den inte är svår att montera ihop.. Speciellt när man är själv..

Ja ja, det visar sig imorgon!


FAAAAAAAAAAN så glad jag är nu! Wiieee!!

Kommentarer
Postat av: Therése

Ahaa! Så du är också en kundtjänstare mao?! :) Coolt! (vår titel är kundrådgivare, men ja - jag jobbar ju på kundservice liksom! Kan dock inte skriva var här... men psst! om du mailar mig din mailadress så kan jag skriva det med små bokstäver...Inte för att det eg spelar någon roll, men ändå.)

Det blev ingen "riktig" mat dessvärre. :C
Har ätit mackor tre dgr i rad. Okej att de varit fettsnåla, (2/3 dgr iaf) men ändå.

BELIEVE ME, jag har att ta av! 40 kg ska bort!!!
Man ser det ej av ansiktsfotona, för det mesta sätter sig liksom på benen och armarna. När jag är smal (de korta perioder jag varit det) så är jag supersmal i ansiktet.

Well, well.

Allt väl annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback