Detta sker idag..

*gäsp* Gick upp för två timmar sen, men är fortfarande helt seg i kolan...  Slocknade redan vid 22.30-tiden och sov som en klubbad säl till klockan 6 i morse.

Hade missade samtal både på hemtelefonen och mobilen.. men inte ett smack har jag hört. Då jag alltid brukar vakna av telefonen, så måste jag verkligen ha sovit tyngre än vanligt.

Trist att jag inte känner mig mer utvilad.

Ska strax sätta igång och dammsuga, och sedan ta ett bad med min lilla fis. Sedan måste jag duka iordning för hennes kalas.

Klockan 14.00 är det meningen att kalaset ska gå av stapeln. Får se hur många utav de jag bjudit som dyker upp. Förhoppningsvis alla.. 

Och ikväll blir det nog också tidigt i säng. Det är ju så skönt att sova!

Nää.. va fan.. nu har jag inget mer att skriva...

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Therése

Du har mail........! :D

2006-02-11 @ 11:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback