Aj!!

Var ju hos doktorn igår, och märket på häcken plockades bort. Fick ett stygn...  Och under gårdagen kände jag ingenting i det..  Det drog och sved lite på kvällen.

Men nu ömmar det på ganska bra. Antagligen för att man legat på det under natten.. Jee jee.. det går väl över! Om ca två veckor får jag besked om det är elakartat eller inte.

Läkaren skulle kontakta mig om det visade sig vara någonting. Men jag tyckte han var så vimsig, så jag ska nog själv ringa dit och kolla, om jag inte hört något om två veckor.  Dessutom tyckte han att jag skulle avvakta en vecka för att se om den förändrades, men det ville inte jag. What´s the point?!

Så jag frågade väl lite surt om han inte kunde ta bort den på en gång. Han masade sig iväg för att kolla om det fanns något ledigt rum, och ja.. som sagt.. Det fanns det ju!

Förstår inte vitsen med att gå runt med en fläck som ser skum ut, och AVVAKTA.. Det är väl bättre och plocka bort den på en gång. 

Ja, läkare är ju ett släkte för sig..

Idag ska jag handla det sista för dotterns 1årskalas imorgon. Min stora lilla tjej! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback