Ååååh.. tiden går för fort idag!

Klockan är nu 16.20, och jag har precis kommit hem. Stack hemifrån strax innan 10. Har handlat mat och annat gott tills imorgon, kläder till lillan och hjälpt morsans gubbe med hans dator.

Mitt hem ser för jävligt ut, trots att jag storstädade i lördags, så det måste jag städa. Barnen måste ha middag, alltså måste jag laga mat till dem. Tror inte att de uppskattar varsin nutrilett. Dessutom måste jag tvätta, diska och baka.

Känns ju skönt att veta vad jag ska göra ikväll.. URK! Till råga på allt så känns det som att jag har ett migränanfall på gång.. Nice..

Jag vet vad jag önskar mig i 30-årspresent. En trolleristav.. Ja, ingen himla dildo, om någon nu har snuskig fantasi, utan en riktig trollstav. Som funkar... Då ska jag trolla bort sånt jag inte tycker om att göra!

Nää.. det här duger inte. Här kan jag inte sitta!


Kommentarer
Postat av: Therése

HA HA HA HA! :D Jag garvade halvt ihjäl mig åt din kommentar "Tror inte att de uppskattar varsin nutrilett". :D Fick svårt att andas för att jag garvade så mycket! Du = roligast!

. . .

Läste om ditt födelsemärke. :C Otäckt det där. Förstår att du är nojig med tanke på cellförändringarna tidigare. Men om man ska se något positivt med det som hände är det ju att du nu är mer på spänn än du annars skulle ha varit, om det aldrig hänt. Hoppas allt är okej med dig dock!

Fan va duktigt att gå ner så mycket! Jag ska till VV imorgon, men väntar mig ingen supernedgång. Vi hade en slags Graduation idag på jobbet då vi genomgått en slags kurs. Till det serverades det smörgåstårta och delicatoboll... Igår var vi dessutom på restaurang med jobbet och då blev det inte det lättaste direkt. Ack, ack.

Vad ska du göra i helgen?

Ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback