Utvärdering av grabben min

(även detta skrivet på måndagskvällen)

Var och träffade skolpsykologen idag. Dags för utvärdering.  I det stora hela så visar det sig att han  är en "normal" 10åring. Dock en skör kille (NÄHÄÄÄ???? ), osäker och lite aggressiv fast ändå inte. Och lite långsam i saker som ska gå lite fortare. Och så är han inte världsbäst på att komma ihåg sifferramsor. Frågade om han visade tecken på ADHD, men det var tydligen inte det dessa test gick ut på. Eh?
Ja, jag förstod inte så mycket. Fick lite råd och tips som jag ska ta tillvara på. Dem hajade jag iallafall.
Han skulle iallafall skriva ihop det hela, och sedan skicka utvärderingen per post till mig.
Hoppas jag förstår mer då! Varför ska psykologer vara så "luddiga" för?
Nu ska jag ta en stark värktablett, krypa till sängs och hoppas om en god natts sömn!
Sov sött, och puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Anna K

God Jul!

Postat av: Tias

God jul min sköna! Saknar dig!

Kram

PS. Psykologer ska vara märkliga, annars blir de inte psykologer... öh

2006-12-24 @ 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback