Glömde en grej....

Therror!!

Kul att höra att du lever! ;-)

Och att ni ev ska flytta till Sthlm.. Skoj skoj!!

Sök jobb här, där jag jobbar! Vet iofs inte om vi nyanställer, men SÖK!!

Det behövs lite roligt folk här.. ;-)

Läste det senaste på Helgon.. =) Är så impad av dig, när det gäller viktnedgången! You go girl!

Vi trivs JÄTTEBRA i Hagsätra.

Pratade med en kompis igår, och hon sa att det blivit rätt stökigt i Råcksta.. Så jag tycker ni kan söka bostad i Hagsätra istället... *s*

Kram

PS. Haha.. jag använder min blogg som mail... hur skruvad är inte jag?! DS.

Kommentarer
Postat av: Therése aka Therror

Hi hi! :D Blev helt överraskad när jag läste ditt mail i din blogg! :D Kolla min! :)

2006-12-03 @ 10:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback