Dessa drömmar, dessa drömmar.. vojne vojne!

Jaha, så sitter man här på jobbet igen. Ringer på som 17, och jag har redan tagit lika många samtal som jag brukar ta under en hel arbetsdag! PUST!

Har lite svårt att skaka av mig de senaste nätternas drömmar! Har i ca en veckas tid drömt att jag väntar barn, föder barn och har fått barn. Massor med små gulliga knubbiga bebisar!

Fast allra värst var det när jag kläckte fyrlingar! (Pst.. nu vet du vem som var modern.. *s*)

Har ett otroligt bebissug just nu.. Hoppas att lillan snart kommer i någon trotsålder, så att det suget försvinner!

Julen var bra! Det var otroligt roligt att se dotterns reaktion på jultomten! Haha... Morsan var tomten och hon hade jättesvårt för att hålla sig för skratt när hon såg lillan!

Ungarna fick massor med klappar! Själv fick jag vantar(från grabben), värmeljushållare (från lillan), en bok (från mamma) samt osthyvel, knivar o servetter (från mamma). Tidigare så fick jag ju en diskmaskin från mamma.

Nyår snart.. har inga direkta planer! Skulle allra helst bara vilja vara hemma.. Lutar nog åt det!

Nu måste jag fortsätta svara i telefon...

Kommentarer
Postat av: Frida

Gott nytt år vännen! Kramar.

2006-12-28 @ 17:53:21
Postat av: Maria Lind

Ett gott nytt år önskar jag dig & din familj! Grattis till viktminskningen, här har det gått både ner & upp med vikten! Kör ett nytt race efter nyår!
Ha det gott vännen! Kram / Maria

2006-12-29 @ 11:15:59
Postat av: Tias

Japp, det vet jag... så najs! ;-)

2006-12-30 @ 16:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback