Det löste sig..

Grejen med maten löste sig.. Moster med sambo samt deras söta lilla dotter, dvs min kusin kom över!
Maten var supergod och det blev inte så mycket över. Och det var trevligt att umgås med dem. Det blir ju inte så ofta nuförtiden då vi inte bor i samma stad längre!

Men ett annat problem dök upp på himlen igår kväll.. Jag började snora och nysa och ha mig. Somnade på soffan - helt slut. Vaknade till och gick o la mig i sängen.

Imorse när jag vaknade... så upptäckte jag att jag hade ont i precis hela kroppen, snorig, hostig och febrig. Värre har det blivit under dagen. Så mina bästa vänner är Fröken Alvedon och Herr Cocillana-Etyfin.

Är livrädd att ungarna ska bli smittade. Grabben börjar fjärde klass imorgon och dottern ska skolas in på dagis med start den 29e augusti.

Och imorgon kommer målaren hit och ska påbörja grabbens rum. *äntligen*

Fast det känns ju inte så kul då man är sjuk.. Tycker iofs inte om att ha hantverkare hemma här överhuvudtaget, men framförallt inte när man är sjuk.

Och istället för att bara ta det lugnt idag (vilket jag iofs har gjort största delen av dagen) så har jag fått kånka ut möbler ur grabbens rum... Suck!

Nu skriker lillan här bredvid.. Dags att påbörja nattningen av henne!

"Tjarrå"

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig vännen. kram.

2006-08-24 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback