Shopping..

Imorgon trillar det in nya pengar på kontot.. Härligt härligt!

Ska nog passa på att shoppa lite nya kläder till mig själv, för en gångs skull. I vanliga fall är det kidsen som får nytt, men nu behöver även jag nytt till hösten!

Fast tråkig som jag blivit (eller kanske alltid varit????) så är det roligare att köpa till barnen än mig själv. Speciellt nu när jag är modell större!

Varför ska det vara så svårt att gå ner i vikt? Hade samma problem efter sonen..

Rasar i vikt direkt efter förlossningen, men sedan smyger sig kilona på en igen. Sakta men säkert! Och nu försöker jag ändå äta nyttigt och sunt.

Måste ta mig själv i kragen och kila till gymmet åtminstone ca 3 gånger i veckan. Funderar även på att gå med i viktväktarna. Betalar man, ja då anstränger man sig lite mer! Krasst men sant! Så funkar jag...

20 kilo ska ju bort innan 30årsdagen! Och jag har idagsläget exakt 9 månader på mig.. Så det är inte någon omöjlighet!

20 kilo är drömmen, men jag skulle vara rätt nöjd med 15 kilo också.

Jävla elände...  varför kunde inte jag fått "äta-hur-mycket-som-helst-utan-att-gå-upp-i-vikt-genen" för?

Orättvist, det är vad det är!

Nu har jag "outat" mig här i bloggen, så nu måste jag ta tag i det.. på allvar!

Natta-bebis-dags nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback