Så glad!

Idag har jag varit nere i Södertälje centrum och shoppat kläder till mig själv! Ja, dottern fick också lite. Kunde inte låta bli.

Det var länge sedan jag spenderade så mycket pengar på mig själv. En ny jacka, skjorta, underkläder, smink, byxor samt lite saker till hemmet!

Åh, jag är så glad! Tycker om att handla..  Shopoholic! Spelar egentligen inte någon roll vad jag handlar, jag tycker allt är skoj att handla! Till och med när jag storhandlar mat så är jag glad.

Men det där är nog ett kvinnligt fenomen, jag tror inte män känner samma glädje när det inhandlas saker.
Eller det kanske de gör?!

Ja ja, jag är ju glad iallafall, och för mig är det rätt viktigt!

Ikväll ska jag på föräldramöte i sonens skola. Mötet varar i ca2½ timme. Hoppas min dotter är snäll så att jag inte behöver gå ifrån.

Nu ska jag gå och ta hand om mina nya kläder!

ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback