Oh my..

Jag blir chockad över hur en del kan vara så himla mediakåta att varje liten tanke dom får ska vara med i kvällstidningarna!

En viss blondin går ju ut med allt i media.. Sitt narkotikamissbruk, sina misshandlande föredettor, aborter, dåliga relationer till sitt/sina barn osv.

Det senaste är ju att personen i fråga vill bli krönikör i någon tidning som än så länge är hemlig. Och hör och häpna, personen hade tydligen bra betyg i svenska också! Wow!

Det enklaste för mig vore ju bara att strunta i att läsa det som skrivs om henne och hennes bravader. Men likaväl som jag läser om hemskheter såsom krig, död och elände, så kan jag inte låta bli att läsa om henne. Och varje gång blir jag lika irriterad!

Det är synd om människan! Framförallt är det synd om barnen.

Det kan inte vara så speciellt roligt att se sin mamma i tidningarna vecka in, vecka ut, år in och år ut, lättklädd på vissa bilder, ledsen och bekymrad på andra.

Ja ja.. jag måste helt enkelt ta mig i kragen att sluta läsa om henne och hennes likasinnade! Om inte annat så för mina nervers skull!  Ha ha..

Adios!




Kommentarer
Postat av: Alex

Tja, det är väl inte värre än det Linda Skugge gör tycker jag.....hon är lika mediakåt.....och elakare.....

Postat av: Marianne

Kan inte göra mer än att hålla med dig. Vill ju dock inte namnge några personer i min blogg, men med likasinnade så menar jag ju personer som gör och säger allt för att få synas!

2005-09-09 @ 13:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback