Kvällen före dagen efter...

Baksmällan jag upplevde igår var inte rolig. Men jag antar att det lätt kan bli så när man inte druckit alkohol på väldigt länge. Hade dock tur i oturen, lillan var extremt gosig igår, och hade inget emot att ligga och kramas i soffan!

Kvällen före dagen efter var jättetrevlig. Min vän som jag inte träffat på väldigt länge, var sig lik och vi återupplevde gamla minnen! Skrattade mycket, precis som förr.

Fast jag har en förmåga att bli klumpig (klumpigare?) när jag dricker alkohol, så jag har stött i vissa delar utav min kropp på vissa saker, så nu är jag blå lite här och där. Aj!!

Men det är väl saker man får ta i den branschen!

Dessutom var det väldigt skönt att komma iväg för sig själv några timmar! Att bara få vara, slappna av och ta det lugnt. Men ack så skönt det var att komma hem, ta av sig kläderna och smyga ner i sängen bredvid sin söta lilla bebis!

Idag mår jag bra igen, det gjorde jag redan igår kväll, och jag ser tillbaka på kvällen före dagen efter med ett leende på läpparna. Det var riktigt jävla nice! Det tackar vi för!

Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack!

Och Tack!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback