Jaha.. ny vecka igen!

Ytterligare en ny vecka! Helgen var lugn.. var och klippte mig i lördags! Äntligen hittade man en frisörska som fattade hur jag ville ha håret! Jippie!

Stod sedan och tittade på några ungar som mimade till olika artister. Modiga små rackare det där!

Tillagade en god middag och avnjöt den tillsammans med moster + barnen. Några goda drinkar slank ner också. Fast jag börjar nog bli väldigt gammal. Fick inte ner fler än tre.

Söndagen tillbringade jag hemma - städandes. När jag börjar jobba igen, så ska jag försöka hitta någon som är villig att städa hemma hos mig en gång i veckan mot betalning. Det finns verkligen inget tråkigare än att städa! Fy fan!

Promenerade sedan hem till en annan utav mina många mostrar, och hämtade hem en massa nygamla barnkläder till dottern!

Och sen var det visst måndag igen!

Imorgon ska jag ut och lufta mig lite! Känns lite pirrigt att lämna lillan med barnvakt för första gången, men det kommer gå bra, det är jag övertygad om. Ska träffa en vän jag inte träffat på 1½ år. Det ska bli riktigt trevligt.

Adios!

Kommentarer
Postat av: vidde

tack så mycket! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback