Jag hatar...

Ja, jag hatar verkligen mina grannar! Så inåt helvete mycket!

Idioterna jag pratar om bor precis ovanför mig, och det är helt ofattbart hur man kan väsnas så mycket som de gör. Är det inte deras musik, så är det dörrar som smälls igen så hårt att mina fönster skakar.

Jag flyttade in i den här lägenheten i slutet på augusti 2004, och de kom några månader efter.

I vintras när jag var höggravid och praktiskt taget orörlig på grund av bäckenbottenuppluckring så höll jag på att få hjärnblödning av ilska.

Varje dag, och då menar jag varje dag, spelades det musik. Techno och syriansk musik.. högt! Flera timmar!

De har väckt mig och min dotter otaliga gånger. Noll hänsyn visar de oss andra som bor i samma trapp.

Idag borrar de... Nu när detta skrivs är det 3e timmen i sträck.. 

Hyresvärden? Ja, efter att ringt och klagat flera gånger möttes jag i förrgår av beskedet: -Men här finns bara en tidigare anmälan!

Då har mina tidigare anmälningar varit helt förgäves! Fy fan!

Någon som har en lägenhet åt mig och mina barn? Gärna en stor trea, i ett barnvänligt LUGNT område!!


MÅSTE UT! Står inte ut här hemma längre..

Jävla as...


Kommentarer
Postat av: Anonym

finns en 3a i min trapp.. du byter syriangrannar till jugoslaver.. same same but different kanske?

Postat av: Erik

Sags att flytta ut på landet? Lägre hyror och mindre stökiga "kulturberikare".

2005-09-25 @ 13:21:00
URL: http://www.erikhellsborn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback