Jag är...

... trött! Borde kanske sova nu...

Men timmarna efter kl 21.00 är lite heliga för mig, då det är min alldeles egna tid! Ungarna sover och jag kan bara vara... Det är så skönt!

Jag känner mig smått rastlös och uttråkad, men det beror nog på att vi varit sjuka i över en vecka. Har ju inte kunnat göra överdrivet mycket!

Fast jag borde sova nu.... måste till farbror/tant doktorn imorgon! Usch.. ryser vid tanken! tycker inte om att behöva gå till doktorn!

Men jag måste.. blir TOKIG annars!!

Jag vill ha lite sol på min nos.... någon som  har lust att bjuda på en resa till ett varmare klimat?

Nehej.. inte, nja,.. trodde väl iochförsig inget annat heller..  men det hade varit trevligt med sol..

Sola och bada, piña colada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback