Fredag kväll.. sent...

Fasiken.. jag borde ligga i säng vid det här laget! Imorgon åker vi till Tallinn och jag har inte packat än!

Var ju meningen att det skulle ha blivit gjort nu i kväll men istället har jag lyssnat på musik och druckit goda drinkar. Fy mig!

Det blir till att ställa klockan om möjligt ännu tidigare imorgon bitti! SUCK! Varför ska jag vara en sådan där sista minuten människa gällande allt? Varför kan jag inte bli fröken duktig?

Fröken duktig skulle minsann redan ha packat väskorna, lagt fram kläder till barnen och sovit vid det här laget.

Fröken Slarver, dvs jag, sitter här vid datorn, groggar och poppar musik.

Iochförsig så hinner jag med allt i morgon bitti också, men det skulle ha varit så skönt att för en gångs skull ha varit ute i god tid.

Min väldigt gravida väninna skrev nu ikväll att hon inte hittar sitt pass, så det blir väl till för henne att åka en sväng till arlanda och skaffa ett tillfälligt pass. Hoppas det löser sig!

Skönt också att veta att jag inte är ensam om att vara en sistaminuten-människa!

Apropå pass. Vart är mitt?

Måste leta reda på det nu genast!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback