Första månaden avklarad!

Nu har jag viktväktat i 4 veckor. Typ 1 månad med andra ord.

Och viktminskningen denna månad är 5,3kg. Faaaan så bra det känns! Och midjemåttet har minskat med 6 centimeter..

Hoppas det fortsätter i den här takten! Då är jag "klar" om ca 3½ månad..

Men det lär det ju inte göra.. jag inväntar bakslagen som alltid kommer! Men då är det bara att bita ihop och fortsätta kämpa!

Måste dock bli bättre på att dricka vatten och cykla på motionscykeln.

Lite sit-ups och armövningar med hantlarna skulle ju inte heller skada..

Måste styra upp det hela..

Åh så bra det känns, och åååååh så glad jag är! Tjohooo!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Therése

Hej där! :)

Såg nyss att mitt inlägg för någon vecka sedan ej blivit inlagt av någon anledning! :O Men nu är det publiserat dock. Har gått bra med VV, dock var jag inte denna vecka. Är förkyld så jag orkar knappt jobba ens... :S På 4 veckor är jag -6,6 kg dock vilket känns väldigt bra. Har också problem med att motionscykla..! Aaah, den står i vardagsrummet hela tiden, men ändå så struntar jag i den. :S Har som mål att cykla 2 ggr á 30 min nästa vecka. Köpte förressten "Tjockholmsbibeln" härom veckan. Fick hem den igår. ASBRA! Såg du "Tjockholmen" då det gick på kanal 5? Det är psykologen från serien som skrivit boken. Trevlig helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback