Sista tiden..

Har inte haft lust att blogga de senaste dagarna. Haft fullt upp med annat!

Jag försöker lära mig att spela poker! Vann faktiskt lite pengar igår kväll, men självklart kan jag inte sluta spela när jag ligger på topp, så jag förlorade allt igen! Men det får jag ta igen någon annan dag!

Nu har jag även bokat tid för både teoriprov och halkbana. Teorin är jag inte så värst nervös inför. Måste dock ta mig i kragen och börja plugga lite mer. Har inte läst något överhuvudtaget på ett tag!

Halkbanan däremot! Usch! Alla säger att det är så roligt och bla bla bla, men jag tycker bara att det verkar vara jäkligt läskigt! Ska bli skönt att ha det avklarat!

Imorgon om en månad är det julafton. Vart fan tar tiden vägen? Förra året gick tiden så fruktansvärt långsamt, men i år bara flyger det fram! Iofs så kan det bero på att jag var väldigt gravid förra året, och bara längtade tills skruttan var ute!

Om några veckor åker vi till Helsingfors hela gänget, det ska bli ruskigt skoj! Måste börja ringa runt och påminna den kära släkten om mitt bankkontonummer. Har inte råd att ligga ute med 15 tusen! (Men vad gött det hade varit om man hade kunnat göra det.. Det hade mitt bankkonto och jag tyckt om)


Fasiken så soffan ser inbjudande ut! Den ropar mitt namn på ett riktigt förförande sätt.. Soffan ska få sin vilja fram! Here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback