Pust, stånk och stöööön..

Nej.. detta inlägg kommer INTE att handla om sex. Jag önskar att jag hade något smaskigt att berätta, men nej..

Mardrömsdagarna är äntligen över! Dottern börjar äntligen krya på sig. Men fy fan vilka dagar det har varit!

I snitt har jag väl fått två timmars sömn per natt. Och dagarna har varit fyllda med gnäll.

Nu är man lagom snygg.. Fet, blek och svart under ögonen! När jag speglar mig så tänker jag:

-"Oh, you sexy little thing!"


Fast det där var ju inte hela sanningen....

Sanningen är ju:

-"Oh fy fan! Jag tror jag måste kasta upp... blööörk!"

Undrar hur mycket det skulle kosta och krävas utav mig för att återigen se ut så som jag gjorde för ca 2½ år sedan... Antagligen en massa dineros, blod, svett och tårar!

Bluttan blä... utseendet krakelerar ju när man blir äldre, men kan någon trycka på pausknappen några år?! Snälla!

Ska väl egentligen inte gnälla, barnen mår ju iallafall bra nu! Har en trevlig resa att se fram emot.  Och förhoppningsvis så lyckas jag ta körkortet snart också...

Jahaja, nu gnäller hon igen.. Suck! Dottern alltså... Haha..



Kommentarer
Postat av: Anni

Gumman, på lördag kommer jag och livar upp: )

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback