Fullt upp..

Just nu är det rätt hektiskt i mitt liv. En ovanlig känsla måste jag säga!

Idag har jag varit i farten hela dagen. Trafikskolan, lite shopping, lunch med mamma, shopping igen. Hem till mamma och umgås.
Hjälpa pappa med adressändring. Höra av sig till vänner och bestämma tidpunkt för våra sammankomster.

Imorgon fortsätter det.

Åka till jobbet och prata om arbete. Träffa dotterns pappa för lunch. Hem och fixa mellis till grabben. Till pappa för att titta på hans nya lägenhet. Basketträning. Hem och umgås med bästa väninnan + bebis.

Onsdag. Handla hem ingredienser till chokladbollar som jag i ett svagt ögonblick lovade att baka till skoldiscot som grabben ska gå till på fredag. Städa, tvätta och slutligen rulla ihop ingredienserna till chokladbollar.

Torsdag. Inget inplanerat än så länge. Ska nog låta det bli en slappardag faktiskt! Möjligtvis en långpromenad med moster + bebis.

Fredag. Körlektion, hem till mamma och ordna till hennes datorprogram så att hon lätt kan fakturera. Hem och invänta hem sonen från skolan. Storhandla. Laga middag, följa grabben till discot. Och givetvis hämta hem därifrån.

Lördag och söndag. Plugga, umgås med släkt (?), städa, få lite kvalitetstid med barnen utan en massa måsten.

Det var länge sedan jag hade så mycket att göra på en och samma vecka. Detta kanske inte låter så mycket i andras öron, men i mina är det extremt mycket! Men det är ju rätt skoj ändå!

Måste dock försöka få lite mer tid åt pluggandet! Och nästa vecka måste jag försöka ta tag i julklappsköpandet och träffa lite vänner!

Jee jee.. det löser sig alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback