Fredagens bravader!

Imorse var jag och övningskörde! Talade då om för läraren att jag på eget bevåg bokat en tid för teoriprovet!

Han sa att det var bra gjort, och att jag nästa vecka kan ringa och boka tid för halkbanan! WOW!!

Jag.. är... ganska.. nära.. det.. där.. förbannade.. körkortet!


Efteråt gick jag och shoppade lite tillsammans med dotter, mor, moster och kusin. En massa nya kläder åt barnen blev det! Och inte ett skit till mig själv.. Suck! Måste jaga rätt på ett par schysta jeans!

Och sen bar det av hem till lilla mamma! Skulle ordna till en mall som hon kan använda sig utav när hon ska fakturera! Då visade det sig att hennes operativsystem inte klarade av att installera det programmet...

Iväg till affären och köpa windows XP.. hem till mamma IGEN, och installera! Allt som allt tog det mig 3 timmar att ordna till hennes dator + program.  Borde kanske plugga och bli någon sorts datatekniker..  (Men vem fan orkar.. )

Affären blev nästa stopp! Handla hem lite käk och så.. Och sen snabbt som tusan hem, fixa sonens hår och knyta slipsen åt honom! Han skulle ju nämligen på skoldisco.

Fatta att jag är gammal! Jag har ett barn som går på SKOLDISCO och dansar med tjejer! Huuu!

Lämnade sonen i skolan kl 18,30 och hämtade hem honom igen kl 20.30.

Nu är jag helt slut.. Har varit i farten HELA dagen, ända sedan imorse! Enough is enough!

Har även fått tag på ett extrakneg. Hur mkt pengar det kommer generera är svårt att säga i dagsläget. Det återstår att se. Vad det är får jag skriva om en annan dag, för nu sitter jag här och gäspar käken ur led.

Nu ska jag sova!

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Therése

Tjena tjejen!

Tack! (ang min nya hårfärg)
Läste att du också fuskat lite på VV de senaste veckorna. Superduktigt av dig att inte ha gått upp! :) Jag var idag efter tre veckors svulleri (+ en veckas skötsamhet, denna senaste vecka) och hade gått upp 0,4 kg. :S Inte så kul, men om jag inte skött mig den senaste veckan hade det nog blivit 100 kg upp! ;)

Allt bra med dig annars?

Trevlig helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback