Två steg kvar...

Japp, så var det bara teorin och uppkörningen kvar då!

Var iväg till Tullinge Halkbana idag och körde. Jag var duktigt nervös innan eftersom jag inte riktigt gillar att tappa kontrollen över saker och ting, men det gick bra och det var såååå roligt!

Jag var iochförsig den enda i min grupp som körde in i en snövall och fastnade. Så den andre bilen fick dra loss oss! Men hey.. det är sånt som händer! Och jag blev ju inte kuggad!

Läraren berättade att en kille i den tidigare gruppen blev underkänd, för han hade gasat järnet rakt igenom någon vall!

Ha ha.. vilken jävla nöt!

Nu gäller det bara att plugga som fan resten av veckan, så att jag kirrar teorin på måndag. Sedan ska jag köra några lektioner till, och mängdträna hemma om det behövs. Och sedan är det ju dags för uppkörning..  Nice!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ville bara säga lycka till med skrivningen o uppkörningen! Jag tog själv körkort för ett år sedan ganska exakt!

Postat av: Linda

Åå, det var så lite så! =) Visst är den skön!? Jag blev kär i den låten första gången jag hörde den! =D
Allt är bra med mig, ska iväg o bada utebadkar och få massage alldeles strax! Det är inte dumt...

Du får tala om hur det gick med uppskrivningen!

2005-12-07 @ 13:46:52
URL: http://sessans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback