Återigen ett besök i Finland..

Var ju i Helsingfors i december med hela gänget, för att överraska moster som fyllde 50 på julafton.

Och imorgon bär det av igen. Fast denna gång till mellersta finland, för att överraska farmor!

Min faster ringde igår kväll och talade om att farmor är i dåligt skick, och vägrar åka till sjukhuset. Och då jag gärna vill att hon ska hinna träffa min dotter, innan hon går vidare, så bokade jag idag båtbiljetter till mig och barnen.

Sitter nu och väntar på besked från faster hurvida jag får skjuts från Tammerfors eller inte. Ekonomin tillåter inte att jag åker ända fram. Känns surt som fan att behöva använda sina sista slantar till den här resan, men hey.. vad gör man inte för farmor?!

Och burr.. jag som måste ta körlektioner också..  Varför ska allt komma samtidigt för?!

Nu ringde hon, jag blir hämtad i Tammerfors.. Kul för den som tvingas köra.. 40 mil tur och retur på en o samma gång! Fast jag reser ju iofs liiiite längre. Ensam med två barn och packning.

Ska bli intressant och se hur det går! Kommer det inte fler blogginlägg från mig, så har jag väl antagligen stupat!

Puss på nosen!

Kommentarer
Postat av: Therése

Tjena tjejen!

Ha ha, här har et skitit sig också, REJÄLT. Har gått upp 3 av de 6,6 kg:s jag lyckades gå ner. Men nu jävlar är det ju ett nytt år och grejer. :)
Ska du till VV nu i veckan? Vilket datum fyller du 30 år?
Jag fyller 28 nu den 12/1.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)¸.·*).·´`·»
«·´`......Grått Nytt Hår!......´`·»
«·´`·.(¸.·´(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Postat av: Anni

Kompis, snart kryssar vi iväg. Längtar.

Anni med kappsäcken: )

2006-01-05 @ 17:27:30
URL: http://angelicaheijdenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback